top of page

BÄ°Z KÄ°MÄ°Z

EÄŸitim-öÄŸretimde, tek bir modele odaklanmak, öÄŸrenciyi, eÄŸitim-öÄŸretim hizmetinin kalite ve niteliÄŸini bu tek modelin perspektifinde yönlendirmek yerine, her bir öÄŸrencinin ilgi, gereksinim ve yeteneklerine cevap veren, her bir ders ve öÄŸretim kademesinin temel niteliklerine göre, uluslararası eÄŸitim kalite standartlarına uygun bir eÄŸitim hizmetini sunmayı içermektedir. ÖrneÄŸin branşın temel nitelikleri açısından dil eÄŸitiminde, “Bilingual EÄŸitim” modeli temel alıyoruz. EÄŸitim-öÄŸretim hizmetinde, eÄŸitim bilimsel temele dayanan öÄŸrenci merkezlilik ve pratik yaÅŸamın gerçekliÄŸini temel alan “tematik eÄŸitim” modelini benimseyen yaklaşımı esas almaktayız. Yine spor branşının temel özellikleri ve okulumuzun spor eÄŸitimi fiziksel alt yapı imkanlarının nitelikli olmasıyla “farklı spor dallarında” etkili ve uzmanlaÅŸmaya dayalı bir eÄŸitim yaklaşımını temel almaktayız. EÄŸitim-öÄŸretimdeki temel yaklaşımımız, günümüz dünyasında bireylerin, pratik yaÅŸamla iç içe geçen, öÄŸrenmeyi öÄŸrenmeye yönelik temel beceriler; yaratıcı düÅŸünme, eleÅŸtirel düÅŸünme, problem çözme, etkili iletiÅŸim, öz düzenleme becerilerini geliÅŸtirerek onların yaÅŸama katkı saÄŸlamalarını ve üretkenliklerini geliÅŸtirmeyi vaad ediyoruz.

bottom of page